24 februari 2011

dåligt samvete

Jag har, mina kära läsare, ett jätte dåligt samvete över att jag inte förgyllt er usla tillvaro med ständiga uppdateringar från mig, den vackraste på denna jord!

Men som ni förstår har jag lite annat att göra än att sitta här. Katterna ska jagas och hållas ordning på. Grannjävlar ska hållas på avstånd, bilar ska skällas på och hår ska avlägsnas på sängar, soffor, golv och på kläder. Det är ett jävla jobb ska ni veta! Dessutom tar min pojkvän upp en del av min dyrbara tid. Jaxon, mina drömmars man! Han är en lycklig kille ska ni veta! Han fick äran att bli min <3

Har snart bott i detta hus i 2 år och jag trivs! Det har kommit fem nya knepiga djur till min gård. Fyra svart och en vit. Jag vet inte vad de är för något, den ena svarta gal stup i kvarten och jag planerar att ha ihjäl den.. Jag menar "Haalllllåååååååååååååååå" jag behöver sova! Nu är det ingen skönhetssömn jag syftar på, vackrare än mig har jag svårt att tro att nån kan bli. Men ändå! Sova är skönt!

Hur som helst, de har fjädrar och de tutar och går jätte knepigt. Ibland ligger de mat under dom. Ägg!?! Vad gör ägg som är hur gott som helst, inne hos de där fjäderbeklädda töntarna till tutdjur? Jag begriper inte det.. Är det nån som lägger dom där? Jag trodde påskharen var ett påhittat fenomen för att skrämma små valpar och mesiga katter..

Hmm, får ta och undersöka de här. Ska ta ett snack med den vita grejen, de är den som inte hackar på min mattes hand när hon är där och matar dom. Jag skrattar lika gott varje gång min matte svär för att de hackar på henne. Viff viff! *viftar glatt på svansen*

Mat är inget man ska skämta om. Ägg är mat och de ska definitivt inte ligga under de där knepiga djuren i alla fall. Läskigt när jag tänker på de....

Mat... Mat? Men herregud! Var är den där blonda glasögon fjanten?? Min mat skulle serveras för 5 minuter sedan. Tid är viktigt, min mat är inget man får glömma bort bara sådär. Hemska människa! Ni får, mina kära läsare ursäkta mig, ska leta upp fjanten och kräva att jag ska ha min mat nu! Men först ska jag avlägsna extra mycket hår i hennes säng! Moahavoff!

Med vänliga tänder - Selma!

1 kommentar: