14 maj 2009

Im back

Har ni, era grisöron, saknat mig?

Ja, förstår detta! Era dagar måste ha varit, minst sagt, mörka och dystra nu när inte jag kunnat blogga om mitt fantastiska liv!

Åskan slog för några dagar sedan sönder något här i krokarna, för internet har inte funkat. Ack och ve, tänkte jag. Hur ska mina läsare klara sig? Dom kommer ju förmodligen deppa ihop totalt, va min första tanke. Men frukta icke längre, mörkrets tid äro förbi, för nu är jag back on track igen!

De va nån lustig gubbe här precis och fixade de hela! Fantastiskt!

Jag glömde totalt bort det här med att män föredrar tysta kvinnor, för jag skällde som en varg för att impa, men utan positiv effekt... Well well, de finns andra karlar! Typ, husse, fast jag får sällan några märgben från honom, så han räknas knappt! Moahavoff! *viftar glatt på svansen*


Vad har då hänt i mitt fantastiska liv, undrar ni förmodligen?
Jaa, de har varit pissväder, så jag och min "lillasyster" Elja (Elak Liten Jävla Apa) har rusat runt och lekt inomhus. Vilket troligtvis uppskattas av min matte, eftersom min vackra glänsande päls, avlägsnar sig överallt inne i huset nu när jag är inne i min fällperiod!

Ni kanske nu tittar på den här bilden, och ser att min skönhet försämras i närvaro av den lilla håriga valpen. Och kanske undrar vad hon är för ful hund? Inte? Nähä, men de ska jag i alla fall berätta för er.... Elja är en pystrela valp. SÅ nu vet ni de!


I förrgår lekte jag med min kompis Milla! Vi hade jättekul, fast Elja var med..... Jag skratta så jag tjöt när dom kittlade mig!




Ska leka med Milla idag igen har matte lovat mig!
Milla (som inte syns på bilden) är en blandning mellan schäfer och vit herdehund. Jättefin tjej, fast GIVETVIS INTE lika vacker som jag! Men de fattade ni säkert!
Med vänliga tänder / Selma - the one and only!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar