10 maj 2009

Jag är bara bäst


Jag bara älskar min röst!


Jag skäller högt och länge och njuter av varenda sekund av min fantastiska dova röst! Det konstiga är att ingen annan i min närvaro verkar uppskatta min förträffliga röst....


Jag får arga blickar och hutande pekfingrar av min matte. HA, hon skulle bara veta hur lätt jag kan knippsa av det där lilla äckliga pekfingret! Moahahavoff!


Jag skäller som högst och längst när karlar kommer. Min korkade matte Ida tror att jag skäller så hemskans bara för att hon tror att jag hatar karlar.... Att jag är rädd för dom... Dumma människa!

Fast lite rätt har hon, glasögonormen, när jag var en liten söt valp, och nyss hade kommit till mitt nya hem, var det en hiskeligt ful gubbe som skulle lära mig att inte hoppa in i hans bil. Så han slog mig…!!!!


Hade min matte sett det, hade HAN fått stryk, oturligt nog var inte hon hemma…

De gjorde faktiskt riktigt ont, och efter de, var jag faktiskt rädd för killar…


Men nu när jag blivit en vacker dam, uppskattar jag män! Och vill därför dela med mig av min underbara röst! Ni vet, impa lite på dom! Grrrrvooooff


Fast jag har inte fått något napp än… De är märkvärdigt.. Hmm, kanske får byta taktik.

Män kanske inte gillar att vi damer hörs så mycket. Dom kanske gillar tystlåtna damer?

Damer som bara ler?

Och vem vore jag då, om jag inte delade med mig av mitt förtjusande leende!

Mina perfekta, raka, vita, vassa tänder!



Hörde en bra låt som min matte Ida lyssnade på häromdagen…

Den texten var som klippt och skuren för mig! Vad hette nu han som sjöng…? De var nått lite knepigt namn… Eeh....öh… de var nått djurnamn har jag för mig….eeh …. Hmmm…

Ja just de! ”Eddie Med-musa” hette han!

Jag visste att de var nått knepigt djurnamn!



Texten som är som skapt för mig, lyder som följer :


”Här står jag framför spegeln å ler i välbehag, ja tänk vad jag kan njuta av mig själv varenda dag, vad kan man annat göra när man är så snygg som jag.

Min underbara varelse å superintellekt, gör att jag kan se mig själv med verkligt djup respekt för ingen kan ju neka till att jag är helt perfekt.

Jag är bara bäst, jag är bara bäst, jag misslyckas ju aldrig, för jag är bäst på allt!

Allting som ni gör, det gör jag bättre tusenfalt!”


Tänk att han, den där ”Eddie Med-musa” skrev en så passande låt! Ja jisses!
Med vänliga tänder / Selma - the one and only!

1 kommentar:

  1. Men hallå selma nu har du glömt mig igen.
    din husse

    SvaraRadera