20 maj 2009

Sol och massa bus!

Pust!
Det är varmt och jag har träningsvärk efter all lek idag!
Mina polare
Kiwi och Douglas har varit här och lekt med oss! Skitkul!
Vi busade som stöllar på åkern! Elja den lilla mesen, springer inte lika fort som oss vuxna, med sina små korta tjocka ben, men hon gjorde sitt bästa. Givetvis hann hon aldrig ikapp mig med mina lååånga smäckra ben!
Miffmiffmiff


Pojkar är pojkar...

Dom vägra visa sina ansikten för mig när jag tog kort på dom. Dumma dumma! Fast jag förstår dom, är man inte lika vacker som jag, vill man väl inte visa upp sig heller. Jag förstår dom givetvis!

Grabben till vänster med örat uppblåst, är Douglas och han är ca 1 år (håller inte riktigt ordning på sådant ointressant. JAG däremot fyller ju 16/3 ! Viktigt) Han är en riesenschnauzer i vart fall, men inte lika snygg som jag!

Lillkillen till höger är Kiwi, han är en blandning mellan doberman, schäfer och bordercollie och han är min första polare! Han är väl typ 2 år... Inte heller han är lika snygg som jag!

Med vänliga tänder / Selma - the one and only!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar